پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۶۶۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۸۱۷۶ مورد

چهارشنبه ٢٠ دی ١٣٩٦ ساعت ١٠:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 679 نفر )

گردهمایی روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب دا در این نشست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه اظهار داشت: روال کار روابط عمومی تغییر کرده است و به سمت روابط عمومی نوین پیش می رویم .

 مهندس"فیضی" تصریح کرد : طرح تحول سلامت طرحی است که آبروی نظام بوده و هر قدر کار بزرگ تر باشد نقد بیشتری بر آن می شود و وظیفه ما شفاف سازی است و باید روشنگری کنیم و عملکرد دولت و دانشگاه را هر چه بیشتر به مردم اطلاع دهیم.

وی تاکید کرد:باید اعتماد مردم نسبت به سیستم بهداشت و درمان و عملکرد بالای این حوزه خدمتی وسیع در استان را تقویت نماییم و این برای ما ارزش دارد.

مهندس"فیضی" ابراز امیدواری کرد که با توجه به رویکرد جدید مدیریت روابط عمومی دانشگاه انتظار می رود عملکردی که روابط  عمومی واحدهای تابعه از خود نشان می دهند هر چه بیشتر در خور شأن دانشگاه باشد.

وی اظهار داشت: باید اطلاعات و اشراف روابط عمومی ها در سطحی باشد که بتوانند نسبت به جریان سازی اتفاقات حوزه خود به درستی واکنش نشان دهند.

بر پایه این گزارش تور آموزشی عکاسی پروژه های دانشگاه با حضور همکاران روابط عمومی واحدهای تابعه و کارگاه آموزش رسانه های آموزشی و اصول عکاسی خبری توسط «امید حسن نیا همکار محترم روابط عمومی دانشگاه در دستور کار این گردهمایی قرار دارد.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.